Merhaba Sanal dünya

Merhaba Sanal dünya


Artık blog dünyasında ben de varım ve bu sayfalarda sanal dünyada evinde olduğundan daha fazla vakit geçiren mikroçipli beyinlerin derdine deva olmak için yazmaya başlıyorum.
ben yaşadığım mutlu, hüzünlü tüm anları klavyem-den geldiği kadarıyla buraya aktarmaya çalışacağım. bana yorumlarınızla vereceğiniz destek için şimdiden teşekkürler


Aslında bu benim ilk blog denemem değil. ama neyse boşverin daha ilk satırlardan bunları yazıp kafaları iyice sulandırmayalım değil mi? :))))








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tozkoparan İskender 2. Sezon 1. Birleştirilmiş Bölüm ( Bölüm 42 - 43 ) - Kazanan Mavi Ay!..

Kocamın Ailesi Bölüm 3 - Umudun Eli...

Eyvah Ramazan Bey Bölüm 1 - Tanrı Misafiri...

Osmanlı Tokadı Bölüm 5/1-Fatih Sultan Mehmet Komedisi

Tozkoparan İskender 1. Birleştirilmiş Bölüm ( 6-7. Bölüm) Özeti