Hayatımın Günlüğü, Yeni hikayelerle karşınıza çıkmaya hazırlanıyor!!

Değerli Okuyucularım;

Bu Blog sayfasını kurarken, bu kadar ilgi göreceğini ve sevileceğini tahmin etmiyordum. Hayatımın Rolü isimli hikayem bittikten sonra bu sayfayı sonlandırmayı düşünüyordum. ama özellikle de şu 1-2 gün blogdaki paylaşımların izlenme sayısına baktığımda fikrim değişti.

Blog dünyasında edindiğim yerin de bana vermiş olduğu güç ile Hayatımın Günlüğü isimli blog sayfamı yeni hikayelerle sürdürme kararı aldım. Bu kararımın Ardından blogumda yapacağım paylaşımları da beğenerek okuyacağınız ve çevrenizle paylaşacağınızı umuyorum

sayfamı okuyup beğendiğiniz için bir kez daha teşekkürler. sevgi ve saygılar.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tozkoparan İskender 5. Bölüm Özeti

Tozkoparan İskender 2. Sezon 1. Bölüm (27. Bölüm) Özeti

TRT 23 NİSAN ÇOCUK ŞENLİĞİ BAŞLIYOR!!

Aramızda Kalsın Bölüm 4 - Kız Kaçıran ---#HayatımınGünlüğü---

Tozkoparan İskender Bölüm 3 - Dedikoducu...