Ali Ayşe'yi Seviyor 3.Giriş Özeti

İki aile arasında tertip edilen yemek Yeşim’in baskınıyla felakete dönüşmüştür. Yeşim’in, Kemal’e ilan-ı aşkıyla ortalık birbirine girer. Ayten, Kemal’i zampara olarak ilan eder ve Kemal’e iki çift laf sarf etmek için soluğu berberde alır. Ahu'nun, Ayten’in berberi bastığını Yeşim’e haber vermesiyle mahallede kızılca kıyamet kopar. Ali’nin, Ayşe’ye kavuşabilme ihtimali de böylece zora girmiştir. Ayten ve Kemal’i barıştırmak için Ali elinden geleni yapacaktır. Aktör Kayhan, Kemal’e Ayten’in kalbini yeniden kazanmak için müthiş bir fikir verir. Ali ve Kemal kolları sıvayıp müthiş fikri hayata geçirmek için harekete geçer. Felaket, Kemal ve Ali’nin yakasını yine bırakmayacaktır. Aşk ve cümbüş dolu macera doludizgin devam eder.


3.Girişten spoiler--->>>Bekir: “Ah canım annem! Ben uyardım seni ama... Bunlar sağlam papuca benzemiyor dedim. Bu adamdan adam olmaz dedim. Bi şeye benzemiyo dedim. Dedim de dedim. Senin kadrini kıymetini bilecek bir kapasiteye sahip değil ki... Ah mama ah...” 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tozkoparan İskender 2. Sezon 1. Birleştirilmiş Bölüm ( Bölüm 42 - 43 ) - Kazanan Mavi Ay!..

Kocamın Ailesi Bölüm 3 - Umudun Eli...

Eyvah Ramazan Bey Bölüm 1 - Tanrı Misafiri...

Osmanlı Tokadı Bölüm 5/1-Fatih Sultan Mehmet Komedisi

Kocamın Ailesi 1.Bölüm Özeti