Ali Ayşe'yi Seviyor 5.Girişten İpuçları

Sevgili okurlarım,değerli takipçilerim;

Şimdi sizlere vereceğim haberleri ilk kez Hayatımın Günlüğü'nde görüp duymuş olacaksınız 
Güvenilir kaynaklardan edindiğim bilgilere Göre Ayten hanım oğlu Bekir'i Yeşim'in restoran olayını itirafından sonra (büyük İhtimal Bekir'in Almanya'da işleri batırdığını da öğrenmiş) Evden kovmuş.Evet Kovmuş. Ali ve Ayşe ise Tam Birbirlerini geç de olsa bulmuş, yeni bir aşka yelken açmaya hazırlanırken Ahu cadısı Yine yapacağını yapıp Gülnihal'i Ali'nin sevgilisi diye Ayşe'ye tanıtmış!!

Üstelik bununla da bitmiyor!
Kemal bey ve Ayten hanım Ali ve Ayşe ile feci restleşmişler. Kendi işleri tamama ermeden çocuklarının böyle bir duruma başlamalarını istemiyorlar.

Ben yeni Bölümü ve girişi sabırsızlıkla bekliyorum.İnşallah iki taraf için de artık hayırlı kademli olur.

Şimdi bana sen de iyice bakkal Sabri gibi olmaya başladın diyebilirsiniz ama ben sizleri düşünüyorum.dedikodu asla değildir benimki :))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tozkoparan İskender 2. Sezon 1. Birleştirilmiş Bölüm ( Bölüm 42 - 43 ) - Kazanan Mavi Ay!..

Kocamın Ailesi Bölüm 3 - Umudun Eli...

Eyvah Ramazan Bey Bölüm 1 - Tanrı Misafiri...

Osmanlı Tokadı Bölüm 5/1-Fatih Sultan Mehmet Komedisi

#BiziBirleştirenHikayeler: Tozkoparan İskender Gölge Bölüm 1 - Kahramanın Doğuşu...