Hayatımın Günlüğü - 1 den Okuyucularına Duyuru! Kadim Dostum'da Gün Değişikliği!!

Fox Tv’nin yeni sezonda iddialı dizilerinden olan Kadim Dostum, Pazartesi günleri istediği başarıyı yakalayamayınca gün değişikliğine gitti.
İlk iki bölümde reytinglerde oldukça geride kalan Kadim Dostum artık Çarşamba akşamları ekrana gelecek.
Arif Erkin, Erol Aksoy, Tarık Pabuççuoğlu, İlker Aksum, Murat Eken, Metin Yıldız, Nilgün Karababa, Damla Aslanalp gibi isimlerin oynadığı dizinin Çarşamba günleri rakipleri ise Kara Para Aşk, Güzel Köylü, Zengin Kız Fakir Oğlan, Yılanların Öcü ve Benim Adım Gültepe gibi oldukça iddialı diziler olacak.
HABER: www.radyotvhaber.com DAN ALINTIDIR


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tozkoparan İskender 2. Sezon 1. Birleştirilmiş Bölüm ( Bölüm 42 - 43 ) - Kazanan Mavi Ay!..

Kocamın Ailesi Bölüm 3 - Umudun Eli...

Eyvah Ramazan Bey Bölüm 1 - Tanrı Misafiri...

Osmanlı Tokadı Bölüm 5/1-Fatih Sultan Mehmet Komedisi

Kocamın Ailesi 1.Bölüm Özeti