Hayatımın Günlüğü - 1 Yeni Sezona Bomba Gibi Giriyor! “Kadim Dostum” Bu Akşam Başlıyor!

“Kadim Dostum” Bu Akşam Başlıyor!
Yapımını Boyut Film’in, yapımcılığını Murat Tokat’ın üstlendiği “Kadim Dostum” 
adlı yeni komedi dram dizisi bu akşam başlıyor.

Yapımcılığını Boyut Film / Murat Tokat’ın üslendiği,  İlker Aksum, Metin Yıldız, Eren Hacısalihoğlu, Murat Eken, Damla Aslanalp, Dilara Asyürek, Arif Erkin,  Tarık Papuççuoğlu, Zeyno Üstünışık,  Nilgün Karababa, İpek Ayaz, Doğukan Polat, Erol Aksoy, Ünal Silver, Aydan Burhan, Dilek Çelebi, Suna Selen, Dilşah Demir, Şenay Aksoy, Sinan Bengier ve Elif Sümbül Sert’in rol aldıkları “Kadim Dostum”, iki telkari ustası dede ve  leblebici çocuklarının 60 yıllık bir rekabetini konu alıyor. Kadim ve Dostum ailelerinin maceralarının komedi dozu yüksek bir dille anlatılacağı dizi, ailenin hayatımızdaki yerine de değinecek. Zaman zaman duygu yüklü sahnelerin de yer alacağı dizi, sıcacık bir aile dizisi olarak özlenen eski Türk filmlerinin tadını verecek. “Kadim Dostum” bu akşam saat 19:45’te FOX ve Hayatımın Günlüğü - 1 de başlıyor.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tozkoparan İskender 2. Sezon 1. Birleştirilmiş Bölüm ( Bölüm 42 - 43 ) - Kazanan Mavi Ay!..

Kocamın Ailesi Bölüm 3 - Umudun Eli...

Eyvah Ramazan Bey Bölüm 1 - Tanrı Misafiri...

Osmanlı Tokadı Bölüm 5/1-Fatih Sultan Mehmet Komedisi

Kocamın Ailesi 1.Bölüm Özeti