Kadim Dostum 4.Bölüm Özeti

Hanna’nın gelişiyle iyice karışan Mardin’de herkes ortadan kaybolan vazoyu 

konuşmaktadır. Vazonun içinde çok muhterem bir evliya olduğu söylentisi 

bütün Mardin’e kulaktan kulağa yayılırken, vazoyu alan Bayram Kadim ve Mert 

büyü olup olmadığını öğrenmek için hocaya götürürler. Babasının küllerini 

kaybettiği için çok üzgün olan Hanna ve Dostum ailesi de vazoyu bulmak için

seferber olur. Hanna’yı etkilemek isteyen Mümtaz ve Bilal de vazonun peşine 

düşerler. Mert’in kilere sakladığı vazoyu zayıflama eşofmanı almak için 

eskiciyle takas eden Meral yüzünden, vazo bir anda ortadan kaybolur. Bayram 

Kadim ve torunu Mert’in, Dostum’ların, Mümtaz ve Bilal’in peşinde olduğu 

vazo, elden ele dolaşarak, en sonunda herkesi şoke edecek sürpriz bir yerde 

ortaya çıkar. 24 Eylül Çarşamba Günü Saat 19:45'te 



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tozkoparan İskender 2. Sezon 1. Birleştirilmiş Bölüm ( Bölüm 42 - 43 ) - Kazanan Mavi Ay!..

Kocamın Ailesi Bölüm 3 - Umudun Eli...

Eyvah Ramazan Bey Bölüm 1 - Tanrı Misafiri...

Osmanlı Tokadı Bölüm 5/1-Fatih Sultan Mehmet Komedisi

Aramızda Kalsın Bölüm 3 - Hararetli Emanet ----#HayatımınGünlüğü----