Kadim Dostum Bölüm 2 - Kadim - Dostum Harbi Başlıyor!

Kadim - Dostum Harbi Başlıyor! Almanya'dan Gelen Gizemli Telkari Kaşifi Ortalığı Yangın Yerine çeviriyor!!

İlk bölümde  Hem Komik hem de Hüzünlü Anlar Yaşandı. Almanya'da Babası bildiği Adamı Kaybeden Hanna'nın Acısı, Mardin'de Kadim ve Dostum Ailelerinin Yadigar Dükkanlarının Satılışına olan Üzüntüsüne karıştı. Şimdi Olay Daha da Komik ve Heyecanlı bir Hale geliyor. Hanna Ailesini Bulmak ve tanımak için Mardin'e Doğru Yola Çıkıyor! üstelik Gizli Olduğu Kadar Sıradışı bir Kimlikle.

İlk bölümde Ölen Kişinin babası Olmadığını Öğrenen ve Acısı Daha da Artan Hanna'nın Aklını Kurcalayan Konu Sonunda Netlik Kazandı. Arkadaşının da Baskıyla Karışık İsteği Üzerine Mardin'e Gitmeye Karar Veren Hanna, Kimliğini Gizleyerek Olaya Atılmaya Karar verdi.  Arkadaşıyla Kafa Kafaya vererek uzun süre Düşündükten Sonra Kendini bir Mücevher Tasarımcısı Olarak Tanıtan Kızımız, İlk Etapta Ailenin Facebook'da Dükkan İçin Açtığı Sayfaya Mesaj Atmakla İşe Başladı. Sayfayı Kontrol Ettiğinde Hanna'nın Mesajını Gören Şermin'in Tepkisi O Denli büyük Oldu ki, Kız İsteme Aşamasında Olan Aileyi durumdan Haberdar etmek için Dönmelerini bekleyemedi.

Yaşadığı büyük Sevinçle Cemile'lerin Evine Doğru Depar Atan Şermin Durumdan Recep Ustayı Haberdar Edince Recep Usta kızı İstemeden Evden Ayrılmaya karar verdi.  Tabi bu durum Bayram Ustayı Oldukça huylandırdı. Recep Ustanın Meydanı Kolay Kolay Ona Bırakmayacağını bilen Bayram Usta Durumun Üzerine gitmeye Başladı Lakin Recep Usta Kızın Gelişini Herkesten Gizliyor. Kadim'lerden birinin Duyması Halinde Çıkacak Kavgadan Öte Savaşın Fitilini Kendisi Ateşlemek İstemiyor.  

Bu Sırada Almanya'da da Durum Pek Yüz güldüren Cinsten Değil. Annesiyle babası Konusundaki Yalanları Nedeniyle Konuşmayan Hanna, Türkiye'ye Geleceğini de Ondan Gizliyor. Hayatının en büyük Yolculuğuna Çıkan Hanna İçinde büyük bir kırıklık ve heyecanla Mardin'e Geliyor...







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tozkoparan İskender 2. Sezon 1. Birleştirilmiş Bölüm ( Bölüm 42 - 43 ) - Kazanan Mavi Ay!..

Kocamın Ailesi Bölüm 3 - Umudun Eli...

Eyvah Ramazan Bey Bölüm 1 - Tanrı Misafiri...

Osmanlı Tokadı Bölüm 5/1-Fatih Sultan Mehmet Komedisi

Kocamın Ailesi 1.Bölüm Özeti