Kocamın Ailesi 11. - Kadim Dostum 3. Bölüm Özetleri

Kadim Dostum 3. Bölüm

Hanna’nın kucağında bir vazoyla Mardin’e, Dostum ailesine gelmesiyle ortalık oldukça karışır. Bayram Kadim ve torunu bu vazonun peşine düşerek onu ele geçirmenin planlarını yaparken, Dostum ailesinde de vazonun içindeki sırrın şoku yaşanmaktadır. Mümtaz ve Bilal de hem Kadim hem de Dostum ailelerinin dükkanlarını kurtaracak para kaynakları bulmalarının paniği içinde, her iki ailenin de işini bozmak için harekete geçerler. Ferzan yakasındaysa, Cemile bir an önce nişanlanarak evlenmenin peşindeyken, Ferzan Hanna’yı bir türlü aklından çıkaramamaktadır. 17 Eylül Çarşamba Günü Saat 21:00'de



Kocamın Ailesi 11. Bölüm


HASRET SONA MI ERİYOR? Hasret sona mı eriyor? Mukadder ve Tarık, ilk kez birbirlerine ana-oğul doya doya sarılıp, hasret giderirken, Ar apartmanını bebek heyecanı sarıyor. Yonca'yla Ar kadınları bu kez de bebek yüzünden karşı karşıya... Hakan, Tülay, Fulden cephesi ise karmakarışık... Fatih'in Miray'dan yardım istemesi yakınlaşmalarına neden olurken, Can'la Gülay'ın birbirlerine meydan okumaları son hız devam ediyor. Finaldeyse Tarık'ın tüm dünyasını başına yıkacak bir haber alıyor... 18 Eylül Perşembe Günü Saat 21:00'de



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tozkoparan İskender 2. Sezon 1. Birleştirilmiş Bölüm ( Bölüm 42 - 43 ) - Kazanan Mavi Ay!..

Kocamın Ailesi Bölüm 3 - Umudun Eli...

Eyvah Ramazan Bey Bölüm 1 - Tanrı Misafiri...

Osmanlı Tokadı Bölüm 5/1-Fatih Sultan Mehmet Komedisi

#BiziBirleştirenHikayeler: Tozkoparan İskender Gölge Bölüm 1 - Kahramanın Doğuşu...